רועה ישראל • תכנית מרתקת לציון 40 שנה להסתלקות הבית ישראל מגור

עמית דניאל 1 Comment on רועה ישראל • תכנית מרתקת לציון 40 שנה להסתלקות הבית ישראל מגור

פאנל מיוחד בתכנית מרתקת לציון ארבעים שנה להסתלקותו של מרן הבית ישראל מגור זיע"א • עדויות מפעימות ומרגשות על "רועה ישראל"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במלאת 40 שנה להסתלקות כ"ק מרן הבית ישראל מגור, כינס 'קול חי' פאנל מיוחד לזכרו של האדמו"ר. את הפאנל הנחה אברהם דוב גרינבוים, רב הקמפוס החרדי בגן יבנה.

השתתפו בפנאל: הרב ישראל מאיר לאו – הרב הראשי לת"א יפו, הרב שלמה משה עמאר – רבה של ירושלים, איש החינוך הרב יוסף קריגר, איש העסקים הרב משה חיים שינפלד והרב יהודה רפאל יו"ר מוסד הרב קוק.

הרב לאו העלה על נס את מסירותו של הבית ישראל לפליטים שהגיעו במיוחד לאחר השואה. בקול בוכים סיפר על פגישתו הראשונה עם האדמו"ר ועל הקשר עם חמיו הרב יצחק ידידיה פרנקל. הגרש"מ עמאר סיפר על ידידותו של האדמו"ר עם הדיין הרב ניסן רוזנטל בחיפה ועל ברכתו של האדמו"ר את רעייתו הרבנית שתזכה להינשא לחתן תלמיד חכם.

הגרי"מ לאו והרב אברהם דב גרינבוים

(מימין לשמאל) הגרי"מ לאו, אברהם דב גרינבוים והרב משה חיים שיינפלד

הרב משה חיים שינפלד תיאר את החיים במחיצתו של איש האלוקים. הרב קריגר סיפר איך נשבה בקסמו של האדמו"ר ועל הקירוב לה זכה. הרב יהודה רפאל יו"ר מוסד הרב קוק ובנו של הגאון רבי שילה רפאל זצ"ל סיפר על הקשר הנדיר של הרבי לאביו ועל החברות המופלאה של שלושה גאונים צעירים שנפטרו באיבם והרבי חזה זאת שלושים שנה מראש.

תכנית מרתקת ומרגשת – האזינו:

שעה ראשונה –

שעה שניה –

צפו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חלה טעות השעה השניה זו תכנית אחרת ולא המשך של הראשונה אנא מכם לvgku, t, vvnal